Всесвітня історія

Навчально-методичний комплекс дисципліни

Викладач: Бондарчук О.І.

Відділення «Ветеринарно-технологічне»

Семестр: 1-2.

Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр

Всього годин – 70:

з них аудиторні години: 70( з них практичних - 32 ),

Модулів: 4

Форма підсумкового контролю: залік

  • Мета: Формування компетентностей, які базуються на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.
  • Уміння оперувати науковими знаннями та фактичним матеріалом.
  • Накопичення історичних знань, а на їх основі вирішення проблем, які виникають у різних життєвих ситуаціях.
  • Розвивати здатність до системного мислення, яке включає індивідуальний досвід участі в навчальному процесі або вміння вчитися.
  • Розуміння практичнонаслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.
  • Вміння застосовувати історичні знання і набуті уміння для практичної діяльності в суспільстві.
  • Виховання у студентів соціальних компетентностей, пов’язаних з соціальною діяльністю особистості, життям суспільства.
  • Виховання патріотизму і вміння жити в багато культурному суспільстві.
  • Розвивати здатність студента орієнтуватися в проблемах сучасного суспільнополітичного життя.
  • Навчити оцінювати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культури , їх взаємовплив та діалог культур різних народів.

Підготовка до активного громадського життя в Українській державі

Завдання:

Навчити студента рухатись у просторі ідей, фактів, понять, допомогти виробити цілісний погляд на світ, формувати повноцінного громадянина в умовах розбудови незалежної України, формувати функціональні, мотиваційні та соціальні компетентності, виходячи з понять Батьківщина, самовираження, права і свободи людини, держава, громадянин, людина, сім’я тощо.

Очікувані результати вивчення дисципліни:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

  • вміти: Порівнювати, пояснювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти та діяльність осіб, спираючись на отримані знання, на основі альтернативних поглядів на проблеми;
  • Оцінювати події та діяльність людей в історичному процесі з позиції загальнолюдських цінностей;
  • Користуватися науковою термінологією;
  • Складати конспект, тези, готувати реферат, доповідь, складати список літератури за темою, виконувати проекти, брати участь у дискусії, конференції;
  • Використовувати різні джерела знань: документи, науковопопулярну літературу, періодичну пресу;порівнювати і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань;
  • Визначати роль людського фактора в історії, давати різнобічну характеристику історичним особам, розкривати внутрішні мотиви їхніх дій;