Навчально-методичний комплекс дисципліни
Викладач: Бондарчук О.І.
Відділення «Ветеринарно-технологічне»
Семестр: 1-2.
Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр
Всього годин – 70:
з них аудиторні години: 70( з них практичних - 32 ),
Модулів: 4
Форма підсумкового контролю: залік
- Мета: Формування компетентностей, які базуються на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.
- Уміння оперувати науковими знаннями та фактичним матеріалом.
- Накопичення історичних знань, а на їх основі вирішення проблем, які виникають у різних життєвих ситуаціях.
- Розвивати здатність до системного мислення, яке включає індивідуальний досвід участі в навчальному процесі або вміння вчитися.
- Розуміння практичнонаслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.
- Вміння застосовувати історичні знання і набуті уміння для практичної діяльності в суспільстві.
- Виховання у студентів соціальних компетентностей, пов’язаних з соціальною діяльністю особистості, життям суспільства.
- Виховання патріотизму і вміння жити в багато культурному суспільстві.
- Розвивати здатність студента орієнтуватися в проблемах сучасного суспільнополітичного життя.
- Навчити оцінювати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культури , їх взаємовплив та діалог культур різних народів.
Підготовка до активного громадського життя в Українській державі
Завдання:
Навчити студента рухатись у просторі ідей, фактів, понять, допомогти виробити цілісний погляд на світ, формувати повноцінного громадянина в умовах розбудови незалежної України, формувати функціональні, мотиваційні та соціальні компетентності, виходячи з понять Батьківщина, самовираження, права і свободи людини, держава, громадянин, людина, сім’я тощо.
Очікувані результати вивчення дисципліни:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
- вміти: Порівнювати, пояснювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти та діяльність осіб, спираючись на отримані знання, на основі альтернативних поглядів на проблеми;
- Оцінювати події та діяльність людей в історичному процесі з позиції загальнолюдських цінностей;
- Користуватися науковою термінологією;
- Складати конспект, тези, готувати реферат, доповідь, складати список літератури за темою, виконувати проекти, брати участь у дискусії, конференції;
- Використовувати різні джерела знань: документи, науковопопулярну літературу, періодичну пресу;порівнювати і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань;
- Визначати роль людського фактора в історії, давати різнобічну характеристику історичним особам, розкривати внутрішні мотиви їхніх дій;