Менеджмент та маркетинг

Навчально-методичний комплекс дисципліни «Менеджмент і маркетинг»

Викладач – Дем’яненко С.М.

ЦК – «Технологічних дисциплін»

Відділення – «Ветеринарно-технологічне»

Семестр – 3

Освітньо-професійний ступінь – Фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС – 1

Всього годин – 65:

з них аудиторних годин – (65 год. лекцій, 29 год – лабораторно,0 год –практичних -16год),

годин самостійного навчання – 20

Модулів – 2,16

Форма підсумкового контролю – диференційовані заліки з модулів та підсумкова контрольна робота

Загальний опис дисципліни.

Дисципліна «Менеджмент і маркетинг» ставить за мету навчити студентів використовувати основні концепції та практичні прийоми сучасного менеджменту і маркетингу в різних сферах: на

підприємствах,що виготовляють товари та послуги, на споживчому та індустріальному ринку, у комерційних та некомерційних організаціях, компаніях, що продають на внутрішньому та міжнародному ринку, у малому та великому бізнесу.

На теоретичних заняттях викладачам слід використовувати матеріали розвитку науки в даній галузі знань, досвід роботи передових підприємств у сферах виробництва.

Практичні заняття з даної дисципліни повинні сприяти систематизації та закріпленню знань з основних концепцій менеджменту і маркетингу, комплексу комунікацій ,організаційних структур управління,товарної та цінової політики підприємства.

Теми для самостійного вивчення слід підбирати так,щоб вони відповідали індивідуальним можливостям студента з урахуванням бюджету часу та специфіці навчального матеріалу, а також сприяти формуванню студентів навиків самостійної творчої роботи

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

Знати:

  • сучасні методи,функції та організацію менеджменту;
  • основні типи організаційних структур;
  • методи розробки і обґрунтування рішень;
  • процес комунікацій;
  • мотиваційний механізм управління поведінкою людей;
  • виробничий менеджмент;
  • менеджмент персоналу;
  • методи формування попиту і пропозиції;
  • суть кон'юнктури і методи її вивчення;
  • основи конкуренції та її вплив на діяльність організацій;
  • основні принципи роботи з покупцями;

Уміти:

  • орієнтуватися в ринковому середовищі;
  • спроектувати організаційну будову підприємства;
  • розробляти проекти та реалізацію управлінського та господарського рішення;
  • розв'язувати ситуації,пов'язані з управлінням фінансовими ресурсами,

формуванням системи контролю, відповідальності,результативності

системи менеджменту;

  • укладати трудові контракти і угоди;
  • аналізувати дію механізмів попиту і пропозиції,обирати оптимальні канали,форми і методи збуту продукції;
  • проводити аналіз затрат пов'язаних з плануванням,зберіганням і транспортуванням продукції;
  • обирати засоби реклами в системі маркетингу; 
  • визначати ефективність служб

Теми лекцій

1. Менеджмент як наука управління підприємством.

2. Основи управлінських рішень. Конфлікти в менеджменті

3. Організаційні структури управління господарством.

4. Менеджер у системі управління механізм створення цінностей і зв'язок з споживачами 

5. Маркетингове середовище.

6. Маркетингова цінова політика

7. Комунікації в системі управління.

8. Міжнародний менеджмент і маркетинг.

Теми практичних

1. Основи управлінських рішень. Конфлікти в менеджменті

2. Організаційні структури управління господарством

3. Менеджер у системі управління

4. Комунікації в системі управління

5. Товар у маркетинговій діяльності.