Навчально-методичний комплекс дисципліни «Менеджмент і маркетинг»
Викладач – Дем’яненко С.М.
ЦК – «Технологічних дисциплін»
Відділення – «Ветеринарно-технологічне»
Семестр – 3
Освітньо-професійний ступінь – Фаховий молодший бакалавр
Кількість кредитів ЄКТС – 1
Всього годин – 65:
з них аудиторних годин – (65 год. лекцій, 29 год – лабораторно,0 год –практичних -16год),
годин самостійного навчання – 20
Модулів – 2,16
Форма підсумкового контролю – диференційовані заліки з модулів та підсумкова контрольна робота
Загальний опис дисципліни.
Дисципліна «Менеджмент і маркетинг» ставить за мету навчити студентів використовувати основні концепції та практичні прийоми сучасного менеджменту і маркетингу в різних сферах: на
підприємствах,що виготовляють товари та послуги, на споживчому та індустріальному ринку, у комерційних та некомерційних організаціях, компаніях, що продають на внутрішньому та міжнародному ринку, у малому та великому бізнесу.
На теоретичних заняттях викладачам слід використовувати матеріали розвитку науки в даній галузі знань, досвід роботи передових підприємств у сферах виробництва.
Практичні заняття з даної дисципліни повинні сприяти систематизації та закріпленню знань з основних концепцій менеджменту і маркетингу, комплексу комунікацій ,організаційних структур управління,товарної та цінової політики підприємства.
Теми для самостійного вивчення слід підбирати так,щоб вони відповідали індивідуальним можливостям студента з урахуванням бюджету часу та специфіці навчального матеріалу, а також сприяти формуванню студентів навиків самостійної творчої роботи
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
Знати:
- сучасні методи,функції та організацію менеджменту;
- основні типи організаційних структур;
- методи розробки і обґрунтування рішень;
- процес комунікацій;
- мотиваційний механізм управління поведінкою людей;
- виробничий менеджмент;
- менеджмент персоналу;
- методи формування попиту і пропозиції;
- суть кон'юнктури і методи її вивчення;
- основи конкуренції та її вплив на діяльність організацій;
- основні принципи роботи з покупцями;
Уміти:
- орієнтуватися в ринковому середовищі;
- спроектувати організаційну будову підприємства;
- розробляти проекти та реалізацію управлінського та господарського рішення;
- розв'язувати ситуації,пов'язані з управлінням фінансовими ресурсами,
формуванням системи контролю, відповідальності,результативності
системи менеджменту;
- укладати трудові контракти і угоди;
- аналізувати дію механізмів попиту і пропозиції,обирати оптимальні канали,форми і методи збуту продукції;
- проводити аналіз затрат пов'язаних з плануванням,зберіганням і транспортуванням продукції;
- обирати засоби реклами в системі маркетингу;
- визначати ефективність служб
Теми лекцій
1. Менеджмент як наука управління підприємством.
2. Основи управлінських рішень. Конфлікти в менеджменті
3. Організаційні структури управління господарством.
4. Менеджер у системі управління механізм створення цінностей і зв'язок з споживачами
5. Маркетингове середовище.
6. Маркетингова цінова політика
7. Комунікації в системі управління.
8. Міжнародний менеджмент і маркетинг.
Теми практичних
1. Основи управлінських рішень. Конфлікти в менеджменті
2. Організаційні структури управління господарством
3. Менеджер у системі управління
4. Комунікації в системі управління
5. Товар у маркетинговій діяльності.