«Епізоотологія з мікробіологією».

“ Головна твоя зброя в житті –  це твій розум”

Вже  протяujv багатьох років в клініці ветеринарної медицини коледжу, яка побудована ще в 1958 році функціонує лабораторія «Епізоотологія з мікробіологією», до складу якої входить аудиторія і препараторська.

Лабораторія облаштована у відповідності з типовими вимогами, має відповідне обладнання і унаочнення, створена бібліотека ветеринарного спеціаліста, яка постійно оновлюється.

При лабораторії «Епізоотологія з мікробіологією» працює гурток «Епізоотолог», де студенти розвивають свої здібності, готуючи конференції, семінари з дисципліни, проводять КВН і тематичні вечори, розвиваючи свої таланти, не тільки в навчанні.

Гуртківцями при лабораторії проводиться пошукова робота, зокрема постійно ведеться рубрика «Сузір’я випускників», де висвітлено досягнення наших випускників в різних напрямках роботи спеціалістів ветеринарної медицини.

Супруненко К.В.

 кандидат ветеринарних наук, доцент кафедритерапії ім. П.І.Локеса

            

 Кузьменко Валерій

               начальник Хорольської районної державної  лікарні ветеринарної медицини

Шабатько Віктор 

генеральний директор, художній керівник Дніпровського цирку

    

Нагорна Людмила

  доктор ветеринарних наук, професорка кафедри ветсанекспертизи, мікробіології, зоогігієни СНАУ

За основну мету роботи лабораторії ми ставимо: поліпшення навчання та успішності студентів завдяки застосуванню інтенсивних технологій і інтерактивних методів, які сприятимуть формуванню самостійного мислення, фундаментальних і професійних знань майбутніх фахівців.

Лабораторія іде в ногу з часом, тому ми пов’язуємо навчання в аудиторіях коледжу, навчально - виробничій лабораторії та на виробництві в передових господарствах області, де студенти отримують якісні професійні знання, адже фундаментальні знання здобуті в коледжі – це запорука їхнього життєвого успіху та розвитку особистості.

Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме :

  • Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин.
  • Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань.
  • Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань.
  • Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети.
  • Розвитку інтелектуальних можливостей та прагнення до самовдосконалення.