Бібліотека технікуму

    

     Опубліковано 28.04.2017 р.

     28 квітня в читальній залі коледжу відбулося тренінгове заняття "Як протистояти негативному впливу.

 Метою заняття було формування у студентів прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя. Тренінг-метод впливу з метою змін певних характеристик учасників. Він обов'язково передбачає використання різних вправ, участь в яких допомагає студентам розкрити світогляд на ту чи іншу проблему, зокрема вплив негативних звичок на здоров'я людей.

 Усе наше життя , кожна година, кожна мить-вибір. Найчастіше своїми думками і вчинками ми визначаємо плин усього життя. Часто в наш вибір вплітаються долі інших людей, близьких і далеких.
 Саме пронього і йшла мова протягом всього засідання.
 Для проведення тренінгового заняття було вибрано студентів ІІІ-го курсу групи "А" технологічного відділення.     Куратор Одарченко А.В. Не випадково виділено старших молодих людей. Адже вони стоять на порозі самостійного життя. Рівно через рік поповнять ринок праці молоді фахівці. Необхідно, щоб студенти були висококваліфікованими спеціалістами, вміли приймати правильні рішення, виходити з кризових ситуацій не тільки виробничих але й життєвих. Небезпечні вороги підстерігають людину -алкоголь, паління, наркоманія. Протистояти впливу цих негативних звичок-основне завдання молодої людини.Утриматись та закріпитись на певному щаблі життєвого сходження можна лише тоді, коли повністю сформовано  позицію юнака чи дівчини. Відповідно до теми були підібрані вправи та завдання в яких студенти  брали активну участь. Спочатку відчувалась скованість та невпевненість, але під впливом оточуючих товаришів навіть сором'язливі студенти стали відчувати впевненість у собі та до кінця заняття вели себе повністю розковано. Очікування оправдались. Тренінгом залишились задоволені. У підбитті підсумків кожен взяв участь і висловив своє відношення до проведення заходу. Також висловили побажання частіше організовувати заходи такого плану.

   Опубліковано 06.04.2017 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ  ЧИТАЧАМ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З КНИЖКОЮ

 ·        Вибравши книжку для читання, згадай чи знаєш ти інші твори цього автора.

·        Прочитай передмову, анотацію, розглянь ілюстрації та виріши, про який час розповість книга, про що вона.

·        «Товсту» книгу опановуй частинами.

·        Читаючи , звертай увагу, де і з ким відбуваються описані події. Спробуй уявити собі і конкретну обстановку, і героїв.

·        Виділяй усе незрозуміле, формулюй запитання і намагайся знайти на них відповідь самостійно:через ілюстрації або довідники.

·        Закриваючи книжку, ще раз подумай над її змістом у цілому, віднови в пам’яті головні події сюжету, образи персонажів і спробуй визначити, чим сподобалася книжка.

ПАМ’ЯТКА ЧИТАЧАМ

 Взявши в руку книгу

Прочитай

 а) заголовок;

б) прізвище автора (чи відомі тобі інші  його книжки)

в) де і коли видана книжка, визнач читацьке призначення;

г) анотацію, зміст, передмову (якщо вони є)

д) читаючи текст, обов'язково звертай увагу на зноски під текстом чи вкінці книги;

 Прочитавши книгу

Запам’ятай

 а) знайди слова, значення яких тобі не відоме (обов'язково прочитай їх пояснення у словнику)

б) визнач основну думку книжки (що хотів сказати автор?)

в) перечитай ще раз місця, які тобі найбільше сподобались.

г) по можливості випиши для себе необхідне (особливо коли тобі потрібно буде книгу повернути)

Опубліковано 03.04.2017 р.

           Фахівець ветеринарної медицини має знати практично все, що стосується тварин, птиці, бджіл. А також їх хвороби, лікування та профілактику. Не випадково говорять, що лікар ветеринарної медицини оберігає людство. Для того, щоб перевірити свої знання зі спеціальності пропонуємо ерудит-конкурс "ВЕТЕРИНАРНИЙ ВСЕЗНАЙКА".

 Основними джерелами для правильних відповідей є спеціальна література та фахові періодичні видання: "Ветеринарна газета", "Ветеринарна практика", "Тваринництво сьогодні" за 2017 рік.
1. Що означає правильно відгодовувати свиней?
2. За якими відгодувальними кондиціями визначають вгодованість свиней?
3. Що сприяє виникненню стафілококозу у кролів, як він пробігає?
4. Де проживають ондатри та чим вони харчуються?
5. Як проводити підготовку до транспортування ящірок?
6. Що призводить до перелому дзьоба в птахів? Як лікувати переломи?
7. Які причини захворювання органів дихання у хом'яків? Як їх лікувати?
8. Що призводить до вішарування епідермісу в області шиї та клоаки у черепахи.Його лікування?
9. Що таке цистопсіоз, хто ним хворіє, його лікування та профілактика?
10. Що потрібно для того, щоб розводити кішок для виставок?
11. Якою має бути питна вода для хом'яків?
12. Кого називають літаючими драконами?
13. Чи підлягають морські свинки стресу? Як його уникнути?
14. Як доглядати за лисицями і самками песців з щенятами?
15. Які причини виникнення ацидозу  рубця у великої рогатої худоби?
16. Що таке ентероколіт у собак?
17. Одним із медоносів є гречка.Які її переваги?
18. Який пес найкраще підходить до двору.Як за ним доглядати?
19. Яким має бути гніздо для квочки?
20. Як спливає вологість на здоров'я перепелів?
21. Які особливості годівлі коней?
22. Якою має бути тривалість прогулянок цуценят?
23. Кажуть, що здорові кішки маються самі.Чи це так?
24. Яка у черепахи температура тіла?
25. Чи піддаються морські свинки стресу?
26. Які причини запалення шлунку і кишок у тварин?
27. По чому визначають стан отруєння у риби?
28. Як визначається якість яловичини?
29. Що таке хілодонельоз.Кому він загрожує?
30. Розкажіть все про куряче яйце?

Опубліковано 23.03.2017 р

   Споконвіку бібіліотеки були документальною пам'яткою людства, центром духовності, книжковим відображанням усіх явищ світового життя.

   Книжка була і залишається наймогутнішим засобом освіти. Тому роль бібліотеки у житті людства надзвичайно велика.

Бібліотека технікуму поєднує в собі багатограничні функції художньої, спеціальної, навчальної. В першу чергу її робота повинна бути націлена на формування читацької компетенції студентів, адже беззаперечним фактом нашого сьогодення стає необхідність активізації ролі книг і читання, що безпосередньо впливає на прищеплення позитивних цінностей, на розвиток духовно-морального потенціалу особистості. Комп'ютерні технології, які все більше входять в наше життя та побут, розширюють можливості пізнання для підростаючого покоління, збільшується доступ до інформації, проте книга як джерело інформації була, є і буде невичерпним. Справжня книга залучає читача до життєвих ситуацій і у взаємини людей, читаючи її, він може відчути, що його радує, що засмучує, що примушує захоплювати.

   Важливим аспектом діяльності бібліотекаря є вивчення інтересів читачів - за допомогою анкетування, аналізу читання, періодичних видань..

   Врахування результатів згаданих досліджень, допомагає ефктивно організовувати роботу бібліотеки, максимально задовольнити потреби користувачів, знаходити оптимальні роботи з виховання інформаційної культури студентів. У щоденній роботі на абонементі та в читальному залі бібліотеки проводяться групові та індивідуальні бесіди, консультації.

  Ефективними в роботі з користувачами є бібліотечно-бібліографічні консультації біля книжкових виставок, каталогів, картотек при написанні рефератів, курсових робіт. Довідково-бібліографічний апарат бібліотеки доромагає повно розкрити фонд, визначити необхідні матеріали. Систематичний каталог розміщений у читальному залі, доступному для ефективності роботи місці. Поки що у своїй роботі читачі використовують каталоги, які створені на традиційних паперових носіях, проте працівники бібліотеки активно працюють над створенням електронних каталогів та картотек. У період інформатизації суспільства та розвитку комп'ютерної техніки не можна залишатись позаду, потрібен постійний пошук нових інформаційних методик і технологій, вивчаються інтереси читачів.

 

Опубліковано 22.02.2017 р

     Книга - продукт духовного життя людини, що вступає в соціальний процес як складовий його елемент, знаряддя спілкування. Вони є традиційним засобом отримання інформації самоосвіти та дозволлєвої діяльності, залишається важливим фактором формування особистості людини, її національної свідомості.

          Читання - це сфера діяльності людини, яка тісно взаємодіє із засобами масової комунікації.

     Працівники бібліотеки технікуму постійно займаються вивченням та аналізом читацьких інтересів. З цією метою бібліотекарем Макаровою О. було проведено аналіз читацьких формулярів студентів І-ІУ курсів.

      Найактивніше читачами є студенти молодших  курсів, адже вивчення дисципліни загальноосвітнього циклу, зокрема української та зарубіжної літератури, спонукає до читання творів класичної літератури. Читачі у своєму виборі керуються більше необхідністю вивчення програми творів. Студенти старших курсів уже керуються своїм власним смаком та рекомендаціями товарищів, тому вибір тематики більш різноплановий.

      Найбільш зачитувані твори з фантастики та дитективного жанру. Дівчат все ж більше турбує тематика сім'ї і кохання.

      Активними читачами художньої літератури є Береза В. 2-1; Саєнко М., Гогіна М. 3-1; Іванов В. 4-А; Плужник А. Леонов М. 4-2; Мізін А., Карпук А. 1-1.

        Звичайно дуже прикро, що активність студентів низька, спостерігається ігнорування літератури, як підручника життя. Швидкий розвиток інформативних технологій призводить до зменшення читацької активності. Сприйняття друкованого тексту стає більш поверхневим і фрагментарним.